רשימת ציוד לטיול בהודו

רשימת ציוד להודו

מתכננים לנסוע לחופשה בהודו? גם אם אתם נוסעים לשבוע או לחצי שנה (ויותר) יש דברים שאתם פשוט חייבים להתארגן עליהם מהבית כדי שהטיול שלכם בהודו יהיה מושלם ונוח:

  1. אלכו-ג'ל: תביאו לפחות 2-3 בקבוקים של זה, כי אתם לא תפסיקו להשתמש בג'ל ניקוי. לפני ואחרי ביקור בשירותים, לפני שאתם נוגעים באוכל, לפני שאתם שותים משהו ואחרי שאתם נוגעים בדלתות. לא תצטערו
  2. מגבונים לחים ונייר טואלט: איכשהו, אף פעם אין נייר טואלט נורמלי בהודו, וברוב המקומות אין בכלל. תביאו מהבית כמה גלילים והצטיידו במגבונים לחים לשיפור ההיגיינה ורענון אישי.
  3. תרמיל גדול ולא מזוודה: הודו מלאה במדרגות ודרכים משובשות, מעברים צרים והרבה בוץ ברחובות אם קצת יורד גשם. להביא מזוודה זו פשוט טעות – היא תתלכלך ובמילא תאלצו לסחוב אותה בידיים. קחו מוצ'ילה נוחה ומלאו אותה בציוד.
  4. קפה שחור: בהודו יש הרבה תה וצ'אי מאסלה, אבל אם בא לכם קפה חזק עדיף להביא את שלכם מישראל. ממליצים על קפה שחור בשביל החבר'ה, וגם כי לא תמיד יהיה לכם חלב בסביבה
  5. תרופות: אל תבנו על בתי המרקחת שם, ותביאו אתכם כל מה שאפשר. כדורי גובה, מלרון, כדורים לכאב ראש, משחות נגד כוויות ופלסטרים. עדיף שיהיה ותחזירו אתכם מאשר להתקע בלי.
  6. ציפה של שמיכה: אם אתם רוצים להרגיש נקיים אבל בוחרים בכל זאת בגסט האוסים פשוטים, אפשר לקחת איתכם ציפה שתחצוץ ביניכם לבין המצעים ההודים.
  7. תיק שקית: לא תמיד צריך את תיק הגב הקבוע שלרוב מלא בחפצים ומושך כייסים. קחו לכם תיק שקית קטן ומתקפל שאפשר להכניס בו בקבוק מים, קרם הגנה וכסף בשביל להסתובב איתו בשווקים וסתם בערב. לא כבד ולא מציק.
  8. ויזה להודו. בלעדיה אי אפשר להכנס להודו, ולהוציא אותה אפשר ממש כאן בלינק. כדאי להתארגן על ויזה כמה ימים לפני שאתם מגיעים להודו כדי שתבואו בראש שקט. הויזה מתאפשרת למי שמטייל עד חודשיים במדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

-

עקבו אחרינו בפייסבוק

פוסטים מוצעים

ויזה להודו ויזה לויאטנם

חידוש דרכון בזמן טיול במזרח

חידוש דרכון בהודו ויזה להודו דרך האינטרנט תחילה, יש לפנות לתחנת המשטרה הקרובה למקום האבדן/גניבה/השחתה על- מנת לדווח על המקרה. לאחר קבלת

קרא עוד

דרמסלה

דרמסלה היא תחנת גבעה יפה הממוקמת במדינת הימאצ'ל פראדש ההודית. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בנוף עוצר הנשימה, בתרבות העשירה

קרא עוד

info@visa2.co.il

 כל הזכויות שמורות ל"ויזה 2" מאז 2017
® נעם ליש יזמות בע״מ

Studio Win

 אתר זה מהווה שירות עזר אשר עוזר ללקוחות להגיש בקשות לויזות.
אתר זה אינו ואינו מתיימר להיות ספק רשמי או גורם רשמי של משרד הגירה ההודי, שגרירות הודו או מדינה כלשהי

0733744133