המדריך המלא - ויזה לקנדה

ויזה לקנדה

אז מה זו בעצם ויזה לקנדה ולמה אנחנו צריכים אותה?

בניגוד לשכנה ארה"ב שדורשת מישראלים תהליך ארוך ויקר של הוצאת ויזה, הקנדים אינם דורשים הנפקת ויזה לקנדה. מה שקנדה כן דורשת מאיתנו כישראלים הוא ETA, אישור תיירות אלקטרוני (electronic tourist authorization), שכל מטרתו היא לדעת מבעוד מועד מי האנשים שאמורים להגיע למדינה. דרישה זו החלה רק בספטמבר 2016, כלומר לאחרונה, לכן אנחנו נמצאים בתקופת הסתגלות גם מצידנו כתיירים ישראלים וגם מצד ממשלת קנדה, המון תיירים ישראלים זוכרים שהגיעו בעבר לקנדה ללא אישור, ולכן לא מודעים לתהליך.
לא כל ישראלי שמתכנן להגיע לקנדה מחוייב בתהליך הוצאת ETA. ההחלטה של משרדי ההגירה הקנדיים מחייבת רק את מי שמתכנן להגיע לקנדה מהאוויר, כלומר במטוס. אז כן, אם אתם מתכננים מעבר קרקעי מארה"ב לקנדה (ממפלי הניאגרה למשל) אתם פטורים מהתהליך.
האם רק אנחנו כישראלים זקוקים לETA או ויזה לקנדה? כלל לא, רוב מדינות העולם זקוקות לאחד כזה. נזכיר ונאמר שלא מדובר בויזה לכן הקנדים מרשים לעצמם לדרוש זאת ללא בעיה דיפלומטית.
אתם ודאי שואלים את עצמכם, אם לא מדובר בויזה, האם קיימת סיטואציה שבה לא אקבל אישור כניסה לקנדה? אז קודם כל כן, לקנדים יש את הזכות לפסול תייר ישראלי מקבלת ETA וכתוצאה מכך מכניסה לקנדה. האם זה קורה בד"כ? כלל לא. צריך סיבה מיוחדת מאוד כדי שהקנדים ייפסלו מאזרח ישראלי כניסה למדינה (פשעים בינלאומיים בעבר, חוסר שקיפות ואמת בהיסטוריה של האדם, וכו'). לכן אין סיבה לחשוש מסירוב וניתן להזמין כרטיסי טיסה טרם תחילת תהליך הוצאת הETA.
אתם בוודאי תוהים לכמה זמן תקף הETA, התשובה פשוטה מאוד- ETA תקף ל5 שנים, או עד תאריך תום תוקף הדרכון שברשותכם. כלומר, אם הדרכון שברשותכם תקף ליותר מ5 שנים קדימה, האישור שתקבלו יהיה ל5 שנים.
אם יש ברשותכם אזרחות נוספת, ייתכן ואתם לא זקוקים כלל לETA, אמריקאים, למשל, לא זקוקים.
יש לכם שאלות נוספות? מוזמנים לשאול אותנו בכל זמן!

תהליך הוצאת ויזה לקנדה באתר:
אנחנו כאן כדי לעזור לכם.
אצלנו תידרשו למלא טופס קצר וקליל בשפה העברית, שמוצג לכם כאן באתרנו (ללא שום צורך בהורדה ושמירת קבצים). תידרשו לענות על מספר שאלות שנותנות פרטים על מי אתם, היכן אתם חיים, מה אתם עושים בחייכם, ומעט על ההיסטוריה שלכם. כמו כן הקנדיים ירצו שתאשרו לא מעט סעיפים המדברים על עבירות פליליות, פשעיים בינלאומיים, וכו'. אנחנו מנגישים לכם בעברית את הפרטים ומסבירים לכם בדיוק על מה נדרש שתצהירו. לאחר שתסיימו למלא את הטופס אנחנו נקבל את בקשתכם ונייצג אתכם מול משרדי ההגירה הקנדיים, כלומר נגיש את הבקשה בשמכם יחד עם כל פרטיכם ונידע לתת לקנדים את המידע הרלוונטי בלבד.
אנחנו מתחייבים שתקבלו את התשובה ממשרד ההגירה הקנדי עד 3 ימי עסקים בלבד מרגע הגשת הבקשה, לאחר מכן תוכלו לחכות בראש שקט עד הטיסה ללא דאגות. יש לציין שגם לאחר גמר התהליך אנו נהיה שם בשבילכם לכל שאלה שקשורה להגעה לקנדה, הן מטעמי הגירה וטפסים והן מבחינת שאלות כלליות בנוסע הגעה למדינה.
יש לנו נסיון עם נושא הETA לקנדה עוד מהתקופה שהחוק רק החל, אנחנו למודי נסיון על התהליך ומכירים אותו מכל הכיוונים, כולל הגעה שלנו לקנדה וחוויית התהליך באופן אישי בשטח, לכן נוכל לעזור גם בשאלות כלליות על ההגעה לקנדה.
עשיתם בחירה מעולה, תהנו!

 

בואו לעשות לנו לייק.